LiveZilla Live Chat Software
Fotopasti
Fotopast KeepGuard KG-690 Fotopast externí přísvit dálkové ovládání pomocí sms Fotopasti - osobní odber, Uloženka, DPD, Mountfield

Přejete si zasílat novinky a akce na eshopu nebo kamenné prodejně?



Otázky a odpovědi

Fotopasti se převážně používají k monitoringu zvěře a lupičů všeho druhu. Jejich využití je opravdu velké, máte tak možnost zjístit, kdy chodí zvěř na hromadu nebo dělat újmu na Vašem majetku. Zde můžete nahlédnout do jednotlivých okruhů a dozvědět se více o fotopastech a vše kolem nich.

Pokud si nebudete s výběrem jistí nebo se chcete pouze zeptat, neváhejte mě kontaktovat na čísle: +420 721 528 952 nebo na emailu fpast@fotopast-fotozved.cz

Otázky a odpovědi



Fotopast má poškozený kryt nebo prasklou osvětlovací jednotku

›› Pokud je fotopast z nějakého důvodu poškozena, na jejím těle je trhlina, prasklina, rozhodně Vám radím nepoužívejte ji. Fotopast Vám bude velice nedokonale odolávat proti vlhku a vodě a to i v případě, že se jí budete snažit zasilikonovat. V takovém případě mě můžete kontaktovat, uděláme na fotopasti servis na který se bude vztahovat záruční lhůta.

Fotopast nelze zapnout, nemohu jí spustit v TEST módu

›› Ujistěte se, že byly instalovány nabité baterie správnou polaritou a zároveň je vložena SD-karta správným směrem.

Fotopast se na okamžik zapne a ihned se vypne

›› Tento problém je typický pro chybějící SD-kartu. Většina fotopastí bez interní paměti není schopna práce ani nedovolí vstup do TEST nebo SETUP módu (nastavování).

Fotopast pořizuje záznamy s růžovým nádechem

›› Pravděpodobně se zasekl infračerný filr před objektivem fotopasti. Ve většině případů stačí fotopast uchopit do ruky a pohybem zápěstí ze strany na stranu fitr setřást z popředí objektivu.

Fotopast pořizuje záznamy s růžovým nádechem, filtr při expozici není vystaven

›› Problém záznamů s růžovým nádechem může být rovněž způsoben ostrým světelným přechodem na CMOS snímač fotopasti. Počet záznamů, jež je zkreslen zmíněným přechodem, je zanedbatelný a může se objevit pouze v určitou denní dobu. Nejčastěji však po instalování fotopasti proti jihu a při ostrém Slunci.

Fotopast nereaguje na pohyb, nezpustí se

›› Reakci PIR senzoru lze odzkoušet v nastavovacím módu za pomocí pohybové LED diody. Pokud fotopast indikuje v TEST nebo SETUP módu pohyb PIR senzor je v pořádku. Fotopast vypněte, vyjměte baterie a SD-kartu na dobu 4 minut. Instalujte zpět a pomocí menu resetujte nastavení fotopasti. Dále zformátujte SD-kartu, počítadlo záznamů by mělo být vynulováno. Nyní pořiďte manuálně pomocí klávesy fotografii. Počítadlo by se mělo navýšit.

Noční záznamy jsou velice slabě osvětleny

›› Nejčastějším problémem bývají vybité baterie. Při noční expozici fotopast klade na baterie větší proudový odběr. Baterie které dokáží stále fotopast napájet, avšak nezvládnou již plně živit osvětlovací LED diodové pole, se projeví právě nekvalitně osvětleným nočním záznamem.

Fotopast nepořizuje v noční dobu záznamy vůbec nebo videosekvence zkracuje

›› Nejčastějším problémem bývají vybité baterie nebo zaplněná SD-karta.

Mám problém s používáním GSM fotopasti, na obrazovce se nezobrazuje jméno operátora

›› Pro připojení fotopasti do GSM sítě je třeba použít následující postup.

  1. Pokud jste zakoupil SIM kartu a nebyla nikdy používána, je třeba jí aktivovat. Aktivace trvá řádově minuty až desítky minut a jste o ní informování pomocí operátorských SMS.
  2. Po obdržení zpráv o aktivaci se ujistěte, zda jsou na kartě aktivovány služby MMS, GPRS. Informace o aktivních službách Vám sdělí operátor nebo jejich informmační systém, do které se můžete přihlásit a řídit svojí SIM kartu.
  3. Nyní je třeba na SIM kartě zrušit požadavek na PIN kód. Tento krok proveďte prostřednictvím mobilního telefonu. Nejčastěji nastavení najdete v Nastavení / Zabezpečení / požadavek na PIN
  4. Poté vložte SIM kartu do fotopasti, u modelu 5210M nezapomeňte vložit 4ks baterií do GSM modulu. Fotopast spusťe v TEST/SETUP módu a vyčkejte než se fotopast přihlásí do GSM sítě
Fotopast ukládá záznamy na SD-kartu, ale ne všechny dostávám na mobil/email

›› Tento problém může způsobovat více faktorů. Nejprve je třeba se ujistit, zda nemáte nastaveno denní omezení pro odchozí fotografie. Dále se ujistěte, že na Vaší SIM kartě je dostatečný kredit. Pro spolehlivé odesílání fotografií je zapotřebí mít dostatečnou sílu signálu a to minimálně 3-4 čárky. Pokud vlastníte model s externí anténu, lze si úspěšně pomoci zakoupením externí GSM antény s konektorem RSMA.

Některé snímky přichází značně nečitelné, jsou na nich pruhy a jiná poškození.

›› Tento problém může nastat v důsledku problému s kompresí. Fotopast pořídí fotografii, kterou ukládá na paměťové médium (SD-karta/vnitřní paměť). Dále fotografie musí být vhodnou metodou a vhodným poměrem komprimována na snímek, který lze přenést po GSM síti. Jestliže Vám přijde takto poškozený snímek, lze ho dohledat v adresáři SD-karty v původní velikosti nepoškozený.

Chtěl bych ušetřit a přenášet fotografie pomocí GPRS sítě

›› Většína fotopastí na trhu dnes podporuje přenos po GPRS. Jako poslední doplnil podporu i výrobce Ltl Acorn. Nastavení proveďte pomocí přiloženého návodu. U fotopastí Ltl Acorn je třeba dodržovat zásadu jednotné domény SMTP serveru a Vašeho emailového účtu.

Pro pochopení zde uvedu příklad špatného a dobrého nastavení. Heslo k emailovému účtu odesilatele a email příjemce zde nebudu uvažovat.

Špatné nastavení:
SMTP SERVER: smtp.seznam.cz
PORT: 25
EMAIL ACCOUNT: vase.jmeno@email.cz *** poznámka, zde je chyba SMTP server používáte u seznam a část za zavináčem (doména) používáte email. Toto nastavení pro Ltl Acorn je nefunkční!

Funkční nastavení:
SMTP SERVER: smtp.seznam.cz
PORT: 25
EMAIL ACCOUNT: vase.jmeno@seznam.cz *** poznámka, toto nastavení je v pořádku, část za zavináčem emailové adresy koresponduje s použitým SMTP serverem.

Pokud si nevíte rady s výběrem fotopasti, zavolejte na číslo 721 528 952
nebo piště na email: fpast@fotopast-fotozved.cz Velice rád Vám pomohu.